بفرمایید گوشت خوک!

شبکه من و تو؛

بفرمایید گوشت خوک!

یکی از میهمانان شبکه من و تو اظهار داشت که البته من با خوردن گوشت خوک هیچ مشکلی ندارم و عاشق خوردن "بی‌کن" هستم.
به گزارش سراب به نقل از جام نیوز، در برنامه "بفرمایید شام" شبکه "من و تو"، صحبتی در مورد خوردن گوشت خوک و بحث حرام و حلال بودن آن مطرح شد که دو تن از میهمانان این برنامه اظهار کردند که با خوردن گوشت خوک هیچ مشکلی ندارند.

در این برنامه میزبان برای دسر از ژله‌ای با چربی حلال استفاده کرده بود و اینگونه مطرح کرد که: «این ژله از چربی حلال گرفته شده است و ژله هایی هستند که از چربی خوک گرفته می شود که غیر حلال است.»

در ادامه یکی از میهمانان اظهار داشت که البته من با خوردن گوشت خوک هیچ مشکلی ندارم و عاشق خوردن "بی‌کن" هستم (که از گوشت خوک تهیه می شود).

نکته جالب این بود که بعد از بیان این مطلب، میزبان نیز لب به اعتراف گشود و گفت من هم با خوردن گوشت خوک هیچ مشکلی ندارم.

شبکه من و تو به گونه‌ای پیوسته به قبح‌زدایی و عادی‌سازی مصرف شراب، خوردن گوشت‌های حرام و غیرشرعی، خوردن گوشت خوک، نگهداری از سگ در منزل، روابط زن و مرد خارج از چارچوب شرع و ترویج اموری که با فرهنگ اسلامی ایرانی منافات دارد، می پردازد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد