فیس‌بوک حلال؛ هدیه ماه رمضان

فیس‌بوک حلال؛ هدیه ماه رمضان

مجموعه سلام جهان که از آن به عنوان فیس‌بوک حلال یاد می‌شود، در ماه رمضان افتتاح خواهد شد.
به گزارش سراب به نقل از روزنامه "زمان"، درحالی که گروهی از مسلمانان در ترکیه و روسیه تصمیم به راه اندازی یک شبکه اجتماعی تحت عنوان "سلام جهان" گرفته اند، اعلام کردند این مجموعه که از آن به عنوان "فیس بوک حلال" یاد می‌شود در طول ماه مبارک رمضان افتتاح خواهد شد.

"عبدالواحد نیازوف" رئیس "سلام جهان" با اشاره به این که فیس بوک حلال سکویی برای فعالیت های حلال در اینترنت است، گفت: «درحال حاضر فیس بوک 800 میلیون کاربر در سراسر دنیا دارد که 300 میلیون آن مسلمان هستند، انتظار می رود که این تعداد در یک دوره 10 ساله افزایش 100 درصدی داشته باشند.»

نیازوف با اشاره به این که دفتر مرکزی این شرکت در استانبول مستقر است، گفت: «هدف از انتخاب این شهر جایگاه ویژه آن به عنوان ارتباط میان شرق و غرب بوده است. این پروژه یک پروژه اقتصادی بوده و با هدف خدمت به مسلمانان در جهان مدرن فعال شده است و مورد حمایت هیچ جنبش سیاسی و کشور خاصی هم قرار ندارد.»

سلام جهان تأکید کرده است که کاربران آن دسترسی به برنامه های اجرایی بسیاری چون مجموعه های وسیع کتاب های میراث اسلامی در فرمت های کتاب الکترونیکی و برنامه های آموزشی در سطوح بسیاری را فراهم می کند.

نیازوف اظهار داشت که درحال حاضر این فعالیت ها در جریان است و محصول و هم چنین پروژه در طول ماه مبارک رمضان راه اندازی خواهد شد.

این شرکت علاوه بر استانبول در روسیه و مصر نیز دفاتری دارد و بین ماه های مارس و آوریل (اسفند و فروردین) امسال دفاتر تکنیکی دیگری را در حیدر آباد هندوستان و جاکارتای اندونزی افتتاح می کند.
نظرات 1 + ارسال نظر
ابراهیم_م پنج‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:41 ب.ظ http://www.jnarm.blogfa.com

خبر آوردند که پیامبر، همه انسانها را به یک مهمانی بزرگ دعوت نموده است تا در پایان آن به مهمانان نمونه جایزه دهد.
پیشاپیش ماه مبارک رمضان بر تمام وبلاگ نویسان فعال در عرصه مقابله با جنگ نرم و حملات سایبری و به خصوص وبلاگ جنگ نرم و روانی مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد