دلتان برای موشک‌پرانی‌ها تنگ شده است؟

در تظاهرات فعالان ضد جنگ در رژیم صهیونیستی مطرح شد؛

دلتان برای موشک‌پرانی‌ها تنگ شده است؟

فعالان ضد جنگ در تل آویو دست به تظاهرات زده و مخالفت خود با اقدام نظامی علیه ایران را اعلام کردند و سیاست‌های تند و افراطی دولت حاکم را مورد انتقاد قرار دادند.
به گزارش سراب، وب سایت "رادیو فردا" ارگان رسانه ای سازمان سیا، از پایتخت رژیم صهیونیستی خبر داد: روز شنبه نزدیک به هزار تن از مردم اسرائیل در تل آویو دست به تظاهرات زده و مخالفت خود با اقدام نظامی این کشور علیه ایران را نشان داده‌اند. این مخالفان جنگ، شعارهایی با مضمون مخالفت با اقدام نظامی علیه ایران سر داده و سیاست‌های "تند" و "افراطی" دولت حاکم در اسرائیل را مورد انتقاد قرار دادند.

"فرنوش رام" درباره شعارهایی که در این تجمع و تظاهرات گفته شده، چنین می‌گوید: «یک سری مسائل داخلی و محلی هم با شعار مطرح می‌شد. مقدار زیادی از شعار‌ها به ناکامی‌ها و تحقق نیافتن هدف‌هایی که مقامات وقت اسرائیلی برای خودشان در جنگ 33 روزه تعیین کرده بودند، اختصاص داشت. به خاطر دارید که در تابستان سال 2006 اسرائیل درگیر یک نبرد 33 روزه با گروه حزب الله لبنان شد. در شعار‌ها گفته بودند که این بار صحبت از موشک‌های کوتاه برد نیست، بلکه صحبت از موشک‌های حقیقی خواهد بود و تأکید کرده بودند که ملت اسرائیل به هیچ وجه خواهان وضعیت جنگی نیست.»

خانم رام در خصوص شعارنویسی ها در این تجمع گفت: «در یک جایی در شعار‌ها هم حتی خطاب به مردم اسرائیل نوشته بودند که مگر دلتان برای موشک پرانی‌ها تنگ شده است؟ الآن همین دو سه هفته پیش جنوب اسرائیل آماج یک سری راکت‌های کوتاه برد بود.»

فرنوش رام همچنین در خصوص نقش احزاب و کمپین های ضد جنگ در این تظاهرات گفت: «تقریباً می‌شود گفت که احزاب در ایجاد آن نقشی نداشتند اما هیچ تردیدی نیست که احزاب میانه و چپ اسرائیل هم مسلماً از این نوع تجمع‌ها طرفداری می‌کنند.»

به نظر می رسد اقتدار نظامی و سیاسی جمهوری اسلامی ایران تقریبا تمام صهیونیست ها -به جز یک اقلیت افراطی- را به اجماع رسانده است که حمله به ایران ثمره ای جز نابودی در پی نخواهد داشت.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد