شکایت شاهین نجفی از آیت الله صافی!

العربیه خبر داد؛

شکایت شاهین نجفی از آیت الله صافی!

خواننده هتاک رپ تصمیم گرفت در دادگاه آلمان، از آیت الله صافی گلپایگانی به دلیل صدور این فتوا که او را مهدور الدم می‌کند، شکایت کند.
به گزارش سراب به نقل از سایت العربیه، "شاهین نجفی"، خواننده رپ ایرانی، پس از گذشت چند روز از صدور فتوای ارتداد علیه وی تصمیم گرفت در دادگاه آلمان، از آیت الله "صافی گلپایگانی"، از مراجع تقلید، به دلیل صدور این فتوا که او را مهدور الدم می‌کند، شکایت کند.

العربیه اضافه کرد: حکم ارتداد شاهین نجفی پس از آن صادر شد که این خواننده ایرانی، آهنگی جنجال برانگیز با عنوان "نقی" منتشر کرد. منتقدان این آهنگ می‌گویند که در آن به امام دهم شیعیان هتاکی شده است.

این سایت افزود: سایت "عصر امروز" هم گزارش داده بود که کمپینی برای مجازات شاهین نجفی تشکیل شده است. در روزهای اخیر هم سایت "شیعه آنلاین" از اختصاص جایزه 100 هزار دلاری برای قتل شاهین نجفی خبر داد.

این سایت در ادامه به نقل از روزنامه "الشرق الاوسط" آورده است: شهریار آحادی مدیر برنامه شاهین نجفی گفته است که مبلغ 100 هزار دلار وسوسه بر انگیز است برای همین از پلیس آلمان خواسته شد حفاظت از جان شاهین نجفی را بر عهده بگیرد. او افزود که شاهین نجفی در حال حاضر به شکلی مخفی زندگی می‌کند و تصمیم دارد برای مصونیت از سوء قصد، مدتی از انظار عمومی پنهان شود.

منبع: جام نیوز
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد