"هفته جهانی محکومیت توهین به مقدسات ادیان‌ توحیدی" برگزار می‌شود

"هفته جهانی محکومیت توهین به مقدسات ادیان‌ توحیدی" برگزار می‌شود

ما "فدائیان امام علی النقی" در عرصه فضای مجازی بنا داریم تا انشاءالله از 30 اردیبهشت تا 5 خرداد ماه را به عنوان هفته جهانی محکومیت توهین به مقدسات ادیان توحیدی نام‌گذاری کنیم.
به گزارش سراب، جمعی از کاربران فضای مجازی اقدام به برگزاری "هفته جهانی محکومیت توهین به مقدسات ادیان توحیدی" در فضای مجازی کردند.

جمعی از کاربران فضای مجازی در بیانیه آغاز حرکت خود آورده اند: ما جمعی از کاربران فضای مجازی با توجه به گسترش برنامه ریزی شده و مدیریت شده توهین به مقدسات ادیان توحیدی در فضای مجازی تصمیم گرفتیم تا با فعالیت های خود جامعه جهانی را از این خطر و تبعات آن آگاه سازیم، این حرکت خزنده با توهین به کلام الله، پیامبران، ائمه و شخصیت های مقدسی همچون حضرت مریم سلام الله علیها سعی در انتشار ضلالت دارد و ما هم با توجه به کلام مقام معظم رهبری سعی داریم تا از این بستر فضای مجازی برای انتشار هدایت استفاده کنیم.

ما "فدائیان امام علی النقی علیه السلام" با کمک خبرگزاری ها، سایت ها و وبلاگ های فعال در عرصه فضای مجازی بنا داریم تا انشاءالله از تاریخ 30 اردیبهشت تا تاریخ 5 خرداد ماه را به عنوان هفته جهانی محکومیت توهین به مقدسات ادیان توحیدی نام‌گذاری کنیم و در این هفته که منتهی به روز شهادت امام علی النقی علیه السلام است، با تمام توان به تولید محتوا در قالب های مختلف در رابطه با این حرکت خواهیم پرداخت.

در این حرکت که در ادامه برگزاری دهه بزرگداشت امام علی النقی در فضای مجازی است باز هم اهتمام جدی به انتشار معارف اهل بیت علیهم السلام و به خصوص امام علی النقی علیه السلام خواهیم داشت، بی تردید مهمترین و موثرترین راه برخورد با این "حرکت خزنده و مدیریت شده توهین به مقدسات" نشر معارف اهل بیت و پیامبران الهی است که البته توجه به این راه هرگز به معنی نفی راه های دیگر نخواهد بود.

خاطرنشان می شود، سوژه روز هفته جهانی محکومیت توهین به مقدسات ادیان توحیدی در شبکه اجتماعی "افسران" برای تجمیع این محتواها در نظر گرفته شده است.

لازم به ذکر است، تاکنون خبرگزاری های نسیم و دانشجو، روزنامه وطن امروز، شبکه اجتماعی افسران، سایت های خبری جهان، رجا، فردا، مشرق، خبرنامه دانشجویان، صراط، شفاف، بی باک، 598، پیمانه، وبلاگ نیوز، مجلس نهم، بهدخت، دی نیوز، تازه، وب خبر، تریبون، امت نیوز، زنان پرس و قاصد نیوز، سایت تحلیلی تبیینی برهان، سایت آوینی، تشکل حزب الله سایبر و جبهه وبلاگی غدیر به این حرکت پیوسته اند.
 
اطلاعات مربوط به این حرکت در آدرس اینترنتی http://www.afsaran.ir/jonbesh موجود است.

منبع: ندای انقلاب
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد