درخواست هزاران نفر عزادار امام هادی برای مجازات هتاکین

درخواست هزاران نفر عزادار امام هادی برای مجازات هتاکین

از کلیه نهادهای داخلی و خارجی و بین المللی درخواست می‌شود بنا به اعلامیه آزادی بیان و از همه مهمتر بنا بر وظیفه انسانی و اخلاقی خود، این افراد را مورد پیگرد قانونی قرار داده و محاکمه کنند.
به گزارش سراب به نقل از مهر، عزاداری سالروز شهادت امام علی النقی الهادی علیه السلام، امسال در همه جا رنگ و بویی دگر داشت.

مردم سراسر تهران با حضور در مراسم عزاداری آن امام همام، بار دیگر حرکت خون شیعه در شریان‌های عصر و دوران خویش را به تصویر کشیدند.

یکی از این مراسم که با نظم و شور خاص و وصف ناپذیری برگزار شد، تجمع هزاران نفر ازعزاداران در میدان فلسطین بود.

عزاداران از عصر روز جمعه با حرکت صفوف منظم سوگواری و دسته جات عزاداری به سمت میدان فلسطین حرکت کردند.

در این مراسم که تا حدود ساعت 11 شب گذشته به طول انجامید، هزاران نفر از عزاداران با محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس امامان شیعه علیهم السلام با امضای طوماری، از نهادهای قضائی و امنیتی داخلی و بین المللی درخواست کردند که  افراد هتاک را مورد پیگرد قانونی قرار داده و دستگیر و در جمهوری اسلامی ایران محاکمه کنند و به اشد مجازات برسانند. در این طومار آمده است:

بار دیگر دست‌های شیطان از آستین بیرون آمد و با نقشه ای دوزخی قلب نه تنها شیعیان را بلکه کلیه مسلمانان و پیروان ادیان توحیدی اعم از مسیحی و کلیمی را هم به درد آورد.

اهانت و هتاکی های اخیر به ساحت امامان شیعه علیهم السلام و مقدسات دینی مسلمانان و واکنش مراجع تقلید شیعیان و صدور حکم ارتداد از دین، بر همه مسلمانان واجب کرد که به عنوان فریضه ای دینی تمام تلاش و توان خود را برای مجازات به کار گیرند.

لذا از کلیه نهادهای داخلی و خارجی و بین المللی، اعم از سازمان ملل متحد، پلیس بین الملل و نهادهای قضائی و امنیتی جمهوری اسلامی ایران، درخواست می‌شود بنا به اعلامیه آزادی بیان و اطلاعات شورای اروپا مصوب 1982، اعلامیه حقوق بشر ملل متحد مصوب 1948، ماده 19 کنوانسیون بین المللی مدنی و سیاسی کنوانسیون حقوق بشر مصوب 1969، اعلامیه کمیسیون حقوق بشر سازمان ملل متحد1996، بیانیه اجلاسیه سران سازمان ملل متحد در دسامبر 2003 و بیانیه مصوبه اجلاسیه دوربان 2003 و برخی مصوبات سازمان کنفرانس اسلامی و از همه مهمتر بنا بر وظیفه انسانی و اخلاقی خود، این افراد را مورد پیگرد قانونی قرار داده و دستگیر و در جمهوری اسلامی ایران محاکمه کنند و به اشد مجازات برسانند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد