کهف الحصین

سلام بر خاندان سبز نبوت

سلام به مقام پاک رسالت

سلام برجایگاه قیام وقعود فرشتگان

سلام برکشتی ایمن در اقیانوس های بیکران

سلام بر آن پناه گاه محکم

سلام بر فریادرس بیچاره درمانده

سلام برآنانی که اطاعت و دوستیشان برما واجب است؛

... پس ؛

آبادم کن ای رب جلیل دل مرا به اطاعتت

از تو ممنونم مرا زیر سایه لطفت زنده داشتی.

این ماه شعبان است:

ماه فرستادی پاک، امین و کریم تو...

ماهی که محمد(ص) بسیار روزه دار و شب زنده دار بود و بزرگداشتن او ادامه داشت تا هنگام مرگ

... پس؛

خدای آن را برای من به عنوان شفیعی دلسوز قبول فرما...

تا روز قیامت هنگام ملاقات تو، از من خوشنود باشی و نادیده بگیر گناهان این بنده ناچیز را،

باور کن که واجب است به من، از جانب تو رحمت و خوشنودیت که من محتاجم

و من را در منزلگه نیکان فرود آر...


پ.ن:

امام حسین (ع) سر سلسله شیداییان عشق است، و شیدایی را به هر کسی نمی بخشد؛ شیدایی حق پاداش از خود گذشتگی است.... شهدا کلیدداران کعبه شیدایی هستند و کعبه شیدایی کربلاست....     سید شهیدان اهل آقامرتضی آوینی


...تا خدا هست، می توان شهید شد

شهادت نصیبتون ...

نظرات 1 + ارسال نظر
کمیل فاطمی دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:50 ق.ظ http://parvaaaztaaa.blogfa.com

سلام
خدا قوت
با تشکر از همکاری صمیمانه و مخلصانه تان.

با افتخار تمام شما را به خودمان پیوند زدیم ...
به امید همکاری بهتر و بیشتر ...
شهادت نصیبتون ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد