تکنیکهای فاکس نیوز برای شستشوی مغزی

تکنیکهای فاکس نیوز برای شستشوی مغزی

دانلود فایل

عکس/ ما همه مصطفاییم

جمعی از دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور صبح روز (شنبه) همزمان با اربعین حسینی در قالب هیات های عزاداری با برگزاری تجمعی ترور شهید مصطفی احمدی روشن را محکوم کردند.


ایران پهپاد جاسوسی آمریکا را پس می‌دهد

طنز ایرانی در رسانه‌های آمریکا جدی گرفته شد؛

ایران پهپاد جاسوسی آمریکا را پس می‌دهد

یک تولید کننده ایرانی، مدلی کوچک از هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی را که پیشتر شکار کرده بود، به این کشور می‌فرستد.

به گزارش سراب، "پس از شکار هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی به نام "RQ170" مقامات این کشور، خواستار بازگشت این هواپیما از ایران به آمریکا شده‌اند.

در همین زمینه، "آسوشیتدپرس"، به نقل از رادیو دولتی ایران، گزارش داده است، ایران یک مدل کوچک شده از هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی را ساخته و می‌خواهد آن را به آمریکا بفرستد.

بنا بر این گزارش، این مدل کوچک شده از هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی،‌ نزدیک یک هشتادم نمونه اصلی آن و شبیه اسباب‌بازی است که بنا بر نوشته "سی‌.بی‌.اس‌.نیوز"، با مبلغی نزدیک هفت هزار تومان یا چهار دلار ساخته شده است.

پس از شکار هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی، باراک اوباما در کنفرانسی مطبوعاتی با نوری المالکی، نخست وزیر عراق گفته بود که وی نظری درباره اطلاعات طبقه‌بندی شده آن هواپیما ندارد، ولی از ایران خواسته است، این هواپیمای بدون سرنشین را به آمریکا برگردانند؛ موضوعی که با واکنش‌هایی از سوی برخی مقامات نظامی ایران نیز روبه‌رو شد.

بازتاب این خبر در رسانه‌های آمریکایی، در حالی است که گویا برنامه‌ای که در یکی از رادیوهای ایران مطرح شده، جنبه طنز داشته، ولی رسانه‌های آمریکایی آن را جدی گرفته‌اند.
 

سکته 24

سلام ویژه به پدر ساندیس ایران(ساندیس خور بزرگ) /خانه سینما منحل شد/روزنامه نه دی و فائزه هاشمی محکوم شدند/سایت رفسنجانی فیلتر شد/استخدام ممنوع شد/کروبی در کناره استخر دیده شد/زندان رجائی شهر استدیو شد/مشایی عزادار و رکورد دار شد/مظلومیت مهدی هاشمی!/معجون ناشناخته ،ابر قدرتی به نام ساندیس/وقتی ساندیس ضد انقلاب را می ترکاند/الان معضل اصلی دشمنان نظام سانتریفیوژ ما نیست ،ساندیسیفیوژ ماست/شخصیت های سکته ای این هفته ناخدای کشتی ، بهمنی و حسام الدین شریفی