مشکلات کشور به علت نداشتن اخلاص است

وبلاگ "اسکالپل"؛

مشکلات کشور به علت نداشتن اخلاص است

خدا فردا این بساط را برای او و شما و ما جمع خواهد کرد و آن گاه بساط حساب را خواهد چید. آنجا دیگر فقط اخلاص خواهند خرید و بقیه انگیزه‌ها و کارها هبائاً منثورا است.
سراب- مشکلات کشور به علت نداشتن اخلاص است.


ادامه مطلب....
ادامه مطلب ...

ولایت فقیه و سپاه، کانون حملات توپخانه‌ای جنگ نرم

یکی از اساتید دانشگاه مطرح کرد؛

ولایت فقیه و سپاه، کانون حملات توپخانه‌ای جنگ نرم

دشمن به نقش و جایگاه ولایت فقیه و سپاه در نظام مقدس جمهوری اسلامی به خوبی پی برده است و حملات مشمئزکننده اخیر آنان علیه ولی فقیه، بیانگر اوج خشم و عصبانیت آنان از قدرت و تأثیر این جایگاه است.
به گزارش سراب به نقل از فارس، اولین همایش هم‌اندیشی جنگ نرم در سال 1391 در حسینیه مرکز عالی تربیت جهادی و تکاوری سیدالشهداعلیه‌السلام نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.

در این گردهمایی که جمعی از فرماندهان، کارکنان و دانشجویان مرکز آموزش تکاوری سیدالشهدا شرکت داشتند، موضوع تاکتیک‌های عملیات روانی دشمن و ابعاد گوناگون جنگ نرم مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

تقوی از کارشناسان و اساتید دانشگاه در جمع بندی مباحث مطرح شده در این هم اندیشی، گفت: «امروز هدف و کانون حملات توپخانه‌ای جنگ نرم و رسانه‌ای دشمن،‌ ولایت فقیه و سپاه است.»

وی افزود: «دشمن به نقش و جایگاه ولایت فقیه و سپاه در نظام مقدس جمهوری اسلامی به خوبی پی برده است و حملات مشمئزکننده اخیر آنان علیه ولی فقیه، بیانگر اوج خشم و عصبانیت آنان از قدرت و تأثیر این جایگاه است.»

تقوی با اشاره به عصبانیت دشمن از نقش و جایگاه ولی فقیه، خاطرنشان کرد: «ولایت فقیه محور وحدت، رهبری و هدایت مردم از آغاز حرکت انقلاب و یکی از عوامل مؤثر در پیروزی و استمرار انقلاب بوده است.»

وی افزود:‌ «ولی فقیه در نظام اسلامی با روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه،‌ نقشه‌ها و توطئه‌های رنگارنگ دشمنان را افشا کرده و تلاش آنان در سرنگونی این نظام را ناکام گذاشته است.»

این مدرس دانشگاه در جمع دانشجویان مرکز آموزش سیدالشهدای نیروی دریایی سپاه، تأکید کرد: «یکی از تحرکات دشمن که اخیرا شدت پیدا کرده و برخی از عوامل فتنه داخلی نیز با آن همراهی کرده‌اند، جنگ روانی و حملات رسانه‌ای علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.»

وی در ادامه اظهار داشت: «سپاه از بهترین، پاک‌ترین، مؤمن‌ترین، هوشمندترین، فداکارترین و در عین حال با بصیرت‌ترین فرزندان این ملت شکل گرفته و از بدو پیدایش تا کنون منشأ خدمات فراوانی برای کشور بوده و همچون سدی مستحکم در برابر نفوذ و سلطه دشمنان ایستاده است.»

تقوی در ادامه گفت: «دشمن صراحتا اعلام کرده است که تا ما رهبری و سپاه را از کار نیاندازیم نمی‌توانیم جمهوری اسلامی را از بین ببریم. با هوشمندی و بصیرتی که در مردم ایران وجود دارد، دشمن از این دسیسه و نیرنگ نیز راه به جایی نخواهد برد.»

در این برنامه محورهای دیگری همچون تلاش دشمن برای اسلام هراسی، شیعه هراسی، ایران هراسی مورد بحث قرار گرفت و پیرامون راهکارهای آفندی و پدافندی در عملیات جنگ نرم، هم اندیشی شد.

رئیس مرکز فضای مجازی کشور انتخاب شد

رئیس مرکز فضای مجازی کشور انتخاب شد

در پی ایجاد شورای عالی فضای مجازی با دستور مقام معظم رهبری، رئیس جمهور حکم دبیر این شورا و رئیس مرکز فضای مجازی را ابلاغ کرد.
به گزارش سراب، دکتر "محمود احمدی نژاد" در حکمی دکتر "مهدی اخوان بهابادی" را به عنوان "دبیر شورای عالی" و "رئیس مرکز فضای مجازی کشور" منصوب کرد.

حکم رئیس جمهور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر مهدی اخوان بهابادی

سلام علیکم

به استناد ماده 2 آیین‌نامه داخلی شورای عالی فضای مجازی کشور و با عنایت به رأی اکثریت مطلق اعضای آن شورا در جلسه مورخه 6 خرداد 1391 جنابعالی را به عنوان دبیر شورای عالی و رئیس مرکز فضای مجازی کشور منصوب می‌کنم.

امیدوارم با استفاده از توان علمی و فناوری کشور و امکانات مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی و ظرفیت موسسه تحقیقات ارتباطات و فناوری اطلاعات و با ایجاد مرکز فضای مجازی نسبت به انجام مأموریت‌های محوله اقدام کنید. لازم است پیشنهاد اساسنامه مرکز را در اولویت قرار دهید.

از خداوند منان توفیق هر چه بیشتر شما را در انجام این امر خطیر تحت توجهات حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف مسئلت دارم.

محمود احمدی‌نژاد

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

همه یاران منافق شاهین نجفی! + تصاویر

همه یاران منافق شاهین نجفی! + تصاویر

هتک حرمت یک خواننده مرتد به ساحت مقدس ائمه علیهم السلام طی روزهای اخیر با حمایت گروهک تروریستی منافقین روبه رو شد.
به گزارش سراب، اقدام توهین آمیز "شاهین نجفی" خواننده مرتد نسبت به ساحت مقدس به امام هادی علیه السلام که خشم مسلمانان دنیا را به همراه داشت با حمایت گروهک تروریستی منافقین همراه شده است.

اعضای گروهک تروریستی منافقین که از شاهین نجفی حمایت مالی و تشکیلاتی می کنند این بار با تجمع چند نفری که تعدادشان برابر عکس های منتشر شده به 10 نفر هم نمی رسد در شهر اسلوی نروژ به حمایت از حرکت توهین آمیز شاهین نجفی از هتک حرمت به امام هادی علیه السلام پرداختند.

این در حالی است که طی روزهای گذشته اقدام موهن شاهین نجفی در جریحه دار کردن احساسات مسلمانان، در سراسر دنیا با اعتراض های گسترده همراه بوده است.









منبع: باشگاه خبرنگاران

رسوایی تازه شبکه بی‌بی‌سی + عکس

رسوایی تازه شبکه بی‌بی‌سی + عکس

شبکه بی‌بی‌سی (BBC) به محض انتشار بیانیه عکاس ایتالیایی، پخش تصاویر ادعایی را متوقف کرد.
به گزارش سراب، پس از جنایت تروریست‌های سوریه در کشتار تعدادی کودک، تصاویری از شبکه‌هایی مانند الجزیره و بی‌بی‌سی انگلیسی منتشر و اعلام شد که کودکان کشته شده در این عکس نتیجه حملات ارتش سوریه است، اما عکاسی ایتالیایی اعلام کرد عکس این کشتار متعلق به 9 سال پیش در عراق است.

چند روزی است که خشونت در برخی نقاط سوریه تشدید و ده‌ها سوری از جمله چندین کودک به دست تروریست‌ها کشته شده‌اند و شبکه‌هایی مانند الجزیره، العربیه و شبکه بی‌بی‌سی با پخش تصاویری از کودکان قتل‌عام شده ادعا می‌کنند این جنایت نتیجه حملات ارتش سوریه است.

گذشته از اینکه این جنایت در شهر الحوله رخ داد و هدف آن برانگیختن ابراز انزجار مردمی از ارتش و دولت سوریه است، دیروز عکاسی ایتالیایی فاش کرد که برخی عکس‌های منتشر شده در بی‌بی‌سی و الجزیره، عکس اوست که 9 سال پیش در عراق گرفته است.


کشتار کودکان عراقی توسط آمریکا در سال 2003 و بازنشر آن در BBC به عنوان حمله ارتش سوریه به مردم شهر الحوله

شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه اعلام کرد: "مارکو دی لاور"، عکاس ایتالیایی امروز بیانیه‌ای صادر کرد و گفت که عکس منتشر شده از آنچه کشتار الحوله در سوریه خوانده می‌شود، عکسی است که او 27 مارس سال 2003 در منطقه نصیب عراق گرفته است.

این عکاس ایتالیایی تاکید کرده است که تصویر، تصویری است که از یک کشتار در منطقه نصیب عراق گرفته است.

شبکه الاخباریه سوریه تاکید کرد که شبکه بی‌بی‌سی (BBC)  به محض انتشار بیانیه عکاس ایتالیایی، پخش تصاویر ادعایی را متوقف کرد.


انتشار عکس کشتار در عراق در سال 2003 به عنوان کشتار در سوریه در بی‌بی‌سی

این دروغ بزرگ رسانه‌های مدعی برای اولین بار نیست که علیه سوریه استفاده می‌شود، بلکه سال گذشته نیز کشتار چندین کودک که متعلق به عراق بود، به ارتش سوریه نسبت داده شد.

با فیس‌بوک انتقام بگیرید!

با فیس‌بوک انتقام بگیرید!

شبکه اجتماعی فیس‌بوک به محلی برای تبادل اطلاعات در زمینه انتقام‌گیری و تسویه حساب‌های شخصی تبدیل شده است.
به گزارش سراب به نقل از سایت دیلی میل، یک مطالعات تازه نشان می دهد فیس بوک می تواند بهترین محل برای انتقام گیری باشد.

فیس بوک که در ابتدا ظاهرا برای تماس با دوستان‌، طراحی شده است اکنون به محلی برای انتقام گیری و آموزش روش های آن تبدیل شده است.

نتایج نظرسنجی ها نشان می‌دهد از 2 هزار انگلیسی مورد تحقیق، بیش از دو سوم آنها گفته اند که شبکه‌های اجتماعی برای انتقام گرفتن، در بین مردم بسیار رایج شده‌اند.

بیش از نیمی از آنها گفتند که به انتقام گرفتن از این طریق، فکر کرده اند و 38 درصد از پاسخ‌دهندگان اذعان داشته اند که برای این کار فردی را هم مورد هدف قرار دادند.

یک پنجم از مردان مورد پرسش در این زمینه معتقدند: انتقام گیری یک مسئله جاافتاده و مقبول بین انگلیسی ها در دوران معاصر و مدرن است.

پرفسور "فرانک وبستر" استاد جامعه شناسی دانشگاه لندن می‌گوید: «انتقام گرفتن از افرادی که با آنها اختلاف داریم، طبیعتا از طریق توئیتر و فیس بوک آسان‌تر شده است. به خصوص اینکه بدون استفاده از نام است و ترس کمی بابت عواقب آن وجود دارد.»

این تحقیق همچنین ثابت می کند تکنولوژی‌های آنلاین، باعث شده است که امروزه انتقام گرفتن چهره ای موجه تر در نظر دیگران داشته باشد.

این پژوهش نشان می دهد بیش از یک سوم افراد 18 تا 35 سال با قرار دادن عکس‌های خصوصی فردی که با او مشکل داشته اند از وی انتقام گرفته اند.

این تحقیق با توجه به داده های نظرسنجی صورت پذیرفته نشان می دهد جامعه انگلیس بیش از گذشته کینه‌توز و انتقام جو شده که 23 درصد نظردهندگان معتقدند شرایط سخت اقتصادی، مردم را برای بروز چنین اعمال ناپسندی مهیاتر می‌ کند.

انگلیسی‌ها معتقدند خیانت به همسر، دروغ گفتن و دزدی کردن، از موارد انتقام گرفتن است.

منبع: جام نیوز