روزی که هک شدیم

وبلاگ "اسکالپل"؛

روزی که هک شدیم

من، فکر من، کتابهای من، آوینی من، امام من، باکری من، قرآن من، حافظه نسبتا پر از آیات و روایات من، لپ تاپ من، انگشتان من و کمی ذوق من به اضافه عشق من، هنوز سر جای خودشان هستند. و اعتبار من به آبرویی است که قلمم از شهدا و رهبری که جان می‌دهم برایش گرفته است نه به این صفحه‌ای که زدی مثلا ترکاندی.
سراب- توی صفحه‌ای که با عنوان "اصول و مقررات این وبلاگ" برای اسکالپل درست کرده بودم و گذاشته بودمش همین اینطرف، یک بند تاریخی برای هکر فرضی این وبلاگ نوشته بودم اما دریغ از چشم بصیرت! باز در همین ستون سمت چپ تأکید مؤکد کرده بودم که ای برادر! اگر اولین بار است که اینجا می‌آیید یک نگاهی به اصول و مقررات این وبلاگ بیاندازید و آن بند تاریخی این بود که: «اگر قصد هک یا فیلتر کردن این وبلاگ را دارید، آدرس می‌دهیم بیایید سر کوچه دعوا کنیم، دیگر چرا هک می‌کنید؟!» اما زهی خیال باطل!.........
ادامه مطلب ...

امام هادی علیه السلام فرمودند3

امام هادی علیه‏السلام:

اِنَّ الْحَرامَ لا یَنْمی وَ اِنْ نَمی لا یُبارَکُ لَهُ فیهِ وَ ما اَنـْفَقَهُ لَمْ یُؤجَرْعَلَیْهِ وَ ما خَلَّـفَهُ کانَ زادَهُ اِلَی النّارِ؛

به راستی که حرام، افزایش نمییابد و اگر افزایش یابد، برکتی ندارد و اگر انفاق شود،پاداشی ندارد و اگر بماند، توشه‏ای به سوی آتش خواهد بود.

[کافی، ج 5، ص 125، ح 7]